x
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
Z książki czytelnik dowie się:
co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
jak mierzyć poziom jakości,
jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.
W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Z książki czytelnik dowie się:
co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
jak mierzyć poziom jakości,
jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.
W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.