Dobre Książki

Kategorie

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

  • Autor: William B. Martin
  • ISBN: 8374840234
  • Oprawa: broszurowa
  • Format: 176×250
  • Liczba stron: 220
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 55,92

     zł

Artykuł chwilowo niedostępny
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.

Z książki czytelnik dowie się:
co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
jak mierzyć poziom jakości,
jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.

W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
*
* wyłącznie do wiadomości księgarni - nie będzie widoczny przy recenzji
ocena:*
*
* - pola wymagane

----------------------------

----------------------------

x
Uwaga!!!
Ten product jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE