Dobre Książki

Kategorie

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

  • Autor: William B. Martin
  • ISBN: 8374840234
  • Oprawa: broszurowa
  • Format: 176×250
  • Liczba stron: 220
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 55,92

     zł

Artykuł chwilowo niedostępny
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.

Z książki czytelnik dowie się:
co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
jak mierzyć poziom jakości,
jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.

W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.

----------------------------

----------------------------

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka