KATEGORIE

Kategorie

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...

Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

  • Autor: Donald A. Norman
  • ISBN: 9788321348704
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Rok wydania: 2015
  • Wydawca: Arkady
  • Format: 13,5x20 cm
  • Liczba stron: 264
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 36,01

     zł

    49,00 zł

x
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
*
* wyłącznie do wiadomości księgarni - nie będzie widoczny przy recenzji
ocena:*
*
* - pola wymagane
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE