KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Sensotwórczość

Sensotwórczość

7 sposobów tworzenia wartości w zespole i organizacji

  • ISBN: 978-83-8087-099-4
  • EAN: 9788380870994
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: MT Biznes
  • Format: 14x21,5 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 288
  • Rok wydania: 2019
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 30,70
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,70
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Sensotwórczość to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. Doktorzy biznesu Joanna Heidtman i Piotr Piasecki biorą pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Dokonując wielostronnej analizy i korzystając z własnej wieloletniej praktyki, wskazują na sposoby otwierania nowych możliwości efektywnego działania, pokonywania konkurencji, a nade wszystko autentycznego zaangażowania potencjału pracowników wiedzy. „Sensotwórczość” to idea nadawania sensu działaniu – zarówno jednostkowemu, jak i organizacyjnemu. Współcześni pracownicy wiedzy nie chcą pracować w miejscach z pozoru nowoczesnych, a w rzeczywistości przypominających obozy pracy podporządkowane partykularnym interesom. Dlatego warto przyjrzeć się własnemu działaniu, zespołowi czy całej organizacji pod kątem „sensotwórczości” – tego, czy i jak można zwiększyć spójność działania, komunikacji, celów i rozwoju, by ostatecznie tworzyć autentyczną wartość dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczeństwa. Książka jest tak skonstruowana, aby czytelnik mógł odwoływać się na bieżąco do swojego własnego świata, który tworzy i w którym funkcjonuje zawodowo albo prywatnie (jako jednostka, członek zespołu lub organizacji). Dzięki temu może on sukcesywnie poddawać refleksji wszelkie własne i cudze działania. W każdym rozdziale można znaleźć problemy do rozważenia, wskazówki oraz elementy praktyczne do zastosowania. *** Joanna Heidtman - psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach, wykładowca akademicki. Wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. w University of South Carolina i Cornell University w USA. Jest współzarządzającym w firmie Heidtman & Piasecki (Businessdoctors) i współzałożycielem Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego, wykładowcą SWPS i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Od wielu lat realizuje projekty głębokiej diagnozy kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa oraz umiejętności i kompetencji menedżerskich. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami wyższego szczebla, specjalistami i szefami zespołów projektowych. Jej publikacje pojawiały się w magazynach: „Harvard Business Review Polska”, „Marketing & More”, „Think Tank”, „Sens”, „Charaktery”, „Coaching” i „Leader’s Magazine”. Współpracuje jako ekspert z telewizją TVN, TVN24 oraz TVN 24 BiŚ. Jej pasje to podróże po Azji, przyglądanie się ludziom różnych kultur i fotografia socjologiczna. Piotr Piasecki - doświadczony menedżer, konsultant, trener i coach. Jest współzarządzającym w firmie Heidtman & Piasecki (Businessdoctors). Specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i planowaniu strategii. Jako konsultant i coach wspomaga menedżerów w osiąganiu celów i rozwoju przywództwa. Jest propagatorem idei Lifelong Learning i Kapitału Intelektualnego, co zaowocowało wieloma projektami badawczymi i publikacjami, m.in. dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jako ekspert na co dzień współpracuje z wieloma instytucjami otoczenia biznesu i administracją. Pasjonuje się przyrodą, życiem rodzinnym i fotografią podróżniczą.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj