KATEGORIE [rozwiń]

Robert Nowacki

Okładka książki Podstawy Marketingu DIFIN

28,00 zł 22,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia:Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Rynek jako podstawa działalności marketingowej Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach Produkt jako narzędzie marketingu Cena jako element mieszanki marketingowej Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego Specyficzne obszary stosowania marketingu Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej,słowniczek pojęć marketingowychKorzystając z książek edukacyjnych naszego wydawnictwa, każdy nauczyciel i uczeń otrzymuje hasło do Kodowanych Serwisów Tematycznych, skąd można wydrukować programy nauczania, materiały źródłowe, plany wynikowe, scenariusze lekcji, biznes plany, plany marketingowe. itp.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj