KATEGORIE [rozwiń]

Krzysztof Kałucki

Okładka książki Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach cz.1

124,90 zł 104,70 zł


Zawartość zestawu:- książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją,- 40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania,- 4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje,- 4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje,- 40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji,- kolorowanka. Emocje w sytuacjach. Część 1. to pierwszy zestaw pomocy z serii Uczuciowe przedszkolaki. Seria przeznaczona jest do rozwijania kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz umiejętności poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Mogą z niej korzystać dzieci starsze oraz dzieci z niepełnosprawnościami.Pomoc może być wykorzystywana w pracy terapeutycznej indywidualnej i grupowej, na zajęciach edukacyjnych w przedszkolu i nauczaniu początkowym, a także jako forma zabawy w domu. Szczególne zastosowanie znajdzie w terapii psychologicznej i pedagogicznej oraz na Treningu Umiejętności Społecznych.Z zestawu mogą korzystać psycholodzy, pedagodzy, terapeuci TUS, nauczyciele wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego, opiekunowie i rodzice. Dzięki pomocy można rozwijać u dzieci różne funkcje i umiejętności. Sfera emocjonalno-społeczna:- rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji,- świadomość występowania różnych emocji w jednym czasie,- świadomość różnic w przeżywaniu takich samych lub podobnych sytuacji u różnych osób,- empatyczne postrzeganie przeżyć bohaterów,- rozmawianie o emocjach,- umiejętność oceny natężenia podstawowych emocji,- rozmawianie o trudnych wydarzeniach,- konstruktywne sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych,- empatia, wrażliwość na problemy innych i chęć pomagania,- umiejętność przyjmowania prostych ról,- naśladownictwo i działania naprzemienne,- komunikacja.Sfera poznawcza:- myślenie sytuacyjne, przyczynowo-skutkowe, logiczne,- wyobraźnia,- aktywne słuchanie,- rozwijanie słownika biernego i czynnego,- rozumienie prostych zdań, pytań i poleceń,- umiejętność wypowiadania się,- percepcja wzrokowa i słuchowa,- orientacja przestrzenna,- pamięć,- koncentracja uwagi,- grafomotoryka.
Okładka książki Negocjacje

59,00 zł 42,10 zł


Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań.Dlaczego warto przeczytać tę publikację? Książka zawiera informacje i źródła publikacji dotyczących prowadzenia nowoczesnych procesów negocjacyjnych. Jest uniwersalna w swoim przekazie, tak jak uniwersalne są negocjacje. Odnosi się do publikacji, których autorami są zawodowi negocjatorzy z obszaru biznesu i służb specjalnych. Zawiera wyniki autorskich badań dotyczących negocjacji i kompetencji na stanowisku zawodowego negocjatora. Zawiera wywiady z osobami, które reprezentują różne obszary życia społecznego i w swojej pracy wykorzystują zasady negocjacji. Prowokuje do dyskusji na temat przyszłości prowadzenia procesów negocjacyjnych przy udziale sztucznej inteligencji. Opisuje elementy dotyczące zaawansowanych procesów negocjacyjnych, jak profilowanie behawioralne i wykrywanie kłamstwa. Może być wykorzystana jako poradnik negocjacji w życiu prywatnym, jak i podręcznik akademicki.  
Okładka książki Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

69,90 zł 55,19 zł


Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po strony sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy. Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności niezbędnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami. W książce przedstawił trzy możliwości zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenie. Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.
Okładka książki Techniki negocjacyjne

45,00 zł 32,11 zł


Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach. Główne przesłanie książki opiera się na dwóch, prostych filarach : - Nie nastawiaj się na stosowanie technik, ale naucz się je rozpoznawać aby móc się przed nimi obronić jeśli będziesz musiał. - Nie przywiązuj się do ulubionych i sprawdzonych technik bo one tylko ograniczają twoją możliwość postrzegania prawdziwej rzeczywistości. Pisząc te słowa, autor przysłowiowo „mruga okiem” do czytelnika, uśmiechając się przy tym jak prosto jest nadawać nazwy zjawiskom i procesom, które mają miejsce w czasie negocjacji. Część technik, które zostały opisane w książce – są powszechnie znane a inne - zostały stworzone i są tylko odzwierciedleniem powszechnie występujących sytuacji, które mogą się zdarzyć w czasie procesu negocjacyjnego. Autor w przejrzysty sposób, próbuje uświadomić czytelnikowi, iż my wszyscy, z definicji mamy problemy z: zadawaniem pytań, słuchaniem ze zrozumieniem, mówieniem „nie” i zachowaniem w czasie ciszy. Wystarczy tylko złamać ten schemat aby zostać najskuteczniejszym negocjatorem na świecie. Punkt widzenia autora może wydawać się interesujący i zaskakujący jak na osobę, która jest zawodowym negocjatorem i od prawie 20 lat na co dzień jest poddawana perswazji. Książka ma na celu z jednej strony pobudzić czytelnika do zastanowienia się nad wszechstronnie występującymi, prostymi narzędziami perswazji a zawodowym negocjatorom uświadomić, że nie ma sytuacji, w której jesteśmy w stanie mieć wszystko pod kontrolą. Autor skupia się głównie na własnych doświadczeniach oraz obserwacjach płynących z przeprowadzonych procesów negocjacyjnych i relacjach uczestników szkoleń opowiadających o swoich historiach.
Okładka książki Key Account Manager

45,00 zł 35,40 zł


Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w wykonywaniu zawodu KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę specjalistyczną, choćby z zakresu ekonomii. Dla osób, które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić może formę przypomnienia podstawowych zagadnień czy spojrzenia na nie z innej perspektywy. Poszczególne rozdziały są zbudowane w taki sposób, iż można je czytać oddzielnie. Myślą przewodnią książki jest sprowadzenie większości zagadnień do czysto merytorycznej i praktycznej formy. Praca managera zarządzającego współpracą z Kluczowymi Klientami jest pokazana z wielu pespektyw. Każdy może sam zdefiniować, kim tak naprawdę jest Key Account Manager: indywidualistą (pracującym w samotności nad procesem), czy moderatorem grupy, która ma ściśle określone zadania, a może zupełnie kimś innym. Spośród wielu obszarów pracy Key Account Managera wybrano te najistotniejsze i najbardziej pragmatyczne. Jeśli więc omawiany jest wpływ komunikacji pozawerbalnej na proces negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspektów. Jeżeli pojawia się odwołanie do zagadnień związanych z odczytywaniem i kontrolą emocji czy inteligencją emocjonalną, to tylko w najistotniejszych obszarach. To nie jest książka o negocjacjach, choć nie da się pisać o pracy KAM-a bez omówienia podstawowego narzędzia pracy, jakim są negocjacje handlowe. Nie jest to również książka o stosowaniu perswazji i manipulacji w znaczeniu, jak osiągnąć maksymalny zysk w najkrótszym czasie. Treść oraz forma zostały przygotowane w taki sposób, aby zawierały prosty przekaz odnoszący się do istoty zagadnienia. Znaczna część książki poświęcona jest prawidłowej komunikacji z drugą osobą. W przypadku pracy Key Account Managera komunikacja międzyludzka stanowi fundament powodzenia w biznesie. Jeżeli proces komunikacji nie będzie właściwy, żadne rozwiązania biznesowe nie zakończą się sukcesem. Ponieważ aspekt ten jest niezwykle istotny, opisano go za pośrednictwem trzech modeli: tradycyjnego, pozawerbalnego oraz w odniesieniu do zagadnień związanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP). Patroni medialni: Instytut Doskonałości, Czasopismo 21 wiek, Miesięcznik Benefit, Eksperci Sprzedaży, Marschall Polska Sp. z o.o.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj