KATEGORIE [rozwiń]

Grzegorz Turniak

Okładka książki Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone

37,00 zł 20,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Biznes międzyludzkich relacji Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten trend skutkować będzie utratą atrakcyjności "biznesu relacji". Tymczasem dzieje się inaczej. Zainteresowanie networkingiem rośnie. Umiejętność utrzymywania ożywionych i autentycznych międzyludzkich kontaktów staje się w przestrzeni zawodowej wartością dodaną. W efekcie coraz większe jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie. Kogo zatem określić można jako sprawnego networkera? To osoba, która posiada wiedzę oraz prawidłowo zbudowane, obopólnie korzystne i właściwie funkcjonujące relacje, które w określonym czasie mogą przyśpieszyć realizację wcześniej określonych zawodowych celów. Wsparcie takiej osoby może przybierać różne formy - od przeprowadzenia sesji networkingowej w czasie specjalnej konferencji, przez odpowiednie przeszkolenie personelu w zakresie budowania relacji, właściwy mentoring i coaching networkingu, po wdrożenie w firmie systemu sprzedaży przez referencje. Takiego specjalistę można zatrudnić, lecz jego kompetencje to nie wiedza tajemna - sztuki budowania relacji można się także po prostu nauczyć! Najlepiej od specjalistów, którymi bez wątpienia są autorzy tej książki. Grzegorz Turniak - "król" polskiego networkingu, mentor, pasjonat idei networkingu i rekomendacji. Mingling maven - poprowadził ponad 1200 sesji networkingowych dla przeszło 120 000 uczestników. W lutym 2006 roku wprowadził na rynek krajowy i prowadził do 2013 roku firmę BNI Polska. Obecnie jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji. Poprzednio: Prezes Jobpilot-monster Polska, HR Sector Sales Manager w SAP Polska,; Managing Director w Neumann Management Institute,; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College) oraz certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). W latach 2002-2004 Członek Zarządu PSZK, w 2006 roku założył Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i do 2016 roku był Prezesem tej organizacji. Jest autorem książki Nigdy nie stój sam i współautorem publikacji: Alchemia kariery (z Jackiem Santorskim), Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują (z RobertemWendtem), Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera rozwój firm (z Krzysztofem Rumianowskim), Nigdy nie stój sama (z Agatą Dynoch). Witold Antosiewicz - posiada kilkunastoletnią praktykę w zakresie tworzenia relacji biznesowych i zarządzania nimi. Przez kilka lat związany z polskim oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie Business Network International, m.in. jako Dyrektor Regionalny. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI. Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Mentor wielu przedsiębiorców. Obecnie prowadzi (jako Community Manager społeczność Networking Concierge Club (NCC) w Akademii Rekomendacji. Redaktor "Businessman Today". Autor wielu artykułów, w których chętnie dzieli się wiedzą i wspiera w rozwoju przedsiębiorców i profesjonalistów. Specjalista od pracy na rekomendacjach oraz minglingu, czyli sztuki zarządzania tłumem - wielokrotnie prowadził sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.
Okładka książki Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć...

34,90 zł 20,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie! Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking. Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania. Poznaj networking. Przygotuj się, zanim zaczniesz działać. Naucz się efektywnie szukać nowych klientów. Polecaj i bądź polecany. Stale rozwijaj sieć kontaktów. Zostań mistrzem pogawędek. Dla sukcesu w biznesie — i życiu w ogóle — potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie. prof. Witold Orłowski, ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy PwC
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj