KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Bądź bystry u dentysty

Bądź bystry u dentysty

Jak mieć uśmiech celebryty i nie bać się stomatologa

  • ISBN: 9788378561798
  • EAN: 9788378561798
  • Oprawa: oprawa: twarda
  • Wydawca: Poligraf
  • Format: 14x20 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 140
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 22,44
     zł
    Cena detaliczna:  37,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,44
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
"Wyjątkowy poradnik, jak nie stracić swoich zębów i odwiedzać dentystę z przyjemnością — WESOŁE opowiadania oparte na faktach! Dowiedz się, co może zrobić dla Ciebie nowoczesna stomatologia i jak dobrze zainwestować swoje pieniądze! „Bądź bystry u dentysty nie jest zwykłym poradnikiem. To spojrzenie na możliwości współczesnej stomatologii przez pryzmat zabawnych, ale prawdziwych historii. Nie tylko się pośmiejecie, ale również nauczycie się dbać skutecznie o swoje zęby. To lektura, dla której odkłada się wszystko"". Anna Kalata, była minister pracy i polityki społecznej, autorka książki Prawdziwe zmiany „Pamiętajcie, że piękno zaczyna się od równowagi pierwiastka fizycznego i duchowego. Zdrowi ludzie zawsze wydają się być ładniejsi. A zdrowi, to również tacy, którzy mają piękne, zadbane zęby”. Elizabeth Thieriot, filantropka, autorka książki Be fabulous at any age „Jeśli pasję udaje się połączyć z wykonywanym zawodem, powstaje wirtuozeria, którą w tej książce autorzy podają niczym gaz rozweselający; działa i dostarcza dużo rozrywki"". Tomasz Schmidt, prowadzący program TVN Ostre cięcie „Uśmiałam się do łez, oczywiście widząc w wielu zabawnych historiach siebie. Wierzę, że dzięki tej książce podniosą się standardy i wiedza lekarzy dentystów oraz świadomość nas, pacjentów. Gorąco polecam! Lektura obowiązkowa”. Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet – RevitaLash®, Mama Mio® Polska „Autorzy za pomocą zabawnych i wciągających historyjek opowiadają o swojej pracy, przełamując w ten sposób lody strachu, a nawet przerażenia u każdego, nawet najbardziej wrażliwego pacjenta. [...] Gorąco zapraszam do lektury, bo naprawdę warto!” Katarzyna Helena Kowalska, coach, trener biznesu, kariery i rozwoju osobistego, autorka książki Skuteczny coaching „[...] wizyta w gabinecie stomatologicznym to nic strasznego. Czuje się więc to, że książkę napisali ludzie wielkiego serca oddanego w swojej profesji innym ludziom. Wielkie podziękowanie i szacunek i od dziś bardziej dbam o zęby!” Zdzisław Dąbczyński, przedsiębiorca, założyciel firmy Wimed, autor książki Inspiracje i drogowskazy. Jak rozsądnie przemierzać drogi i bezdroża życia"
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj