KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010

Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010

  • ISBN: 9788380197282
  • EAN: 9788380197282
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Format: 15.9x22.4
  • Język: polski
  • Liczba stron: 347
  • Rok wydania: 2017
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 33,69
     zł
    Cena detaliczna:  39,20 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,69
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było zbadanie wizerunku Polski, jaki kształtowany był przez „Daily Telegraph” w okresie 2007-2010. Podjęty w tym celu monitoring mediów stanowił więc próbę odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób ta jedna z najbardziej wpływowych brytyjskich gazet ukazywała […] fragment rzeczywistości dotyczącej Polski i tym samym , które elementy były najczęściej przez gazetę eksponowane i w jaki sposób ukazywane czytelniom. Motywem podjęcia tematu była chęć ukazania, w jaki sposób opiniotwórczy brytyjski dziennik kształtował wyobrażenie o kraju najliczniejszej grupy europejskich imigrantów, jaka napłynęła do Wielkiej Brytanii po 2004 r. Jednym z głównych celów polityki zagranicznej, także polskiej, jest bowiem dbanie o pozytywny wizerunek kraju poza granicami, a zadanie to wydawało się szczególnie ważne w państwie, w którym pod koniec 2007 r. (czyli roku podjęcia przez autorkę badań wizerunkowych), według danych oficjalnych, przebywało około 690 tys. Polaków. Ze Wstępu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj