W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność.
Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce.
Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się:
- jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny;
- w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą;
- jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach;
- jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.
Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.
W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie ?produktu niematerialnego? oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.
Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji ? ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.
Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług ? pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?