KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji

Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji

  • Autor: Nermend Kesra
  • ISBN: 9788301196608
  • EAN: 9788301196608
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 16.5x23.5
  • Język: polski
  • Liczba stron: 365
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 60,00
     zł
    Cena detaliczna:  79,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,00
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji jest kierowana do środowiska naukowego z różnych dziedzin nauki (społecznych, technicznych, itp.), menedżerów oraz osób zarządzających instytucjami, tzn. wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z problematyką wielokryterialnego podejmowania decyzji. Publikacja porządkuje dorobek naukowy z różnych obszarów wspomagania decyzji, tzn. metod MCDM (ang. Multiple Criteria Decision-Making), MCDA (ang. Multi Criteria Decision) oraz MCA (ang. Multidimensional Comparative Analysis). Zawiera liczne przykłady (głównie z zakresu ekonomii) ułatwiające zrozumienie własności poszczególnych metod oraz ich praktyczne wykorzystanie. Dr hab. inż. Kesra Nermend – profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, kierownik Katedry Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej w Instytucie Informatyki w Zarządzaniu na Wydziale Nauk Ekonomicznych, Prezes Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytetu Szczecińskiego. Współzałożyciel Laboratorium Neuronauki Poznawczej na Uniwersytecie Szczecińskim. Koordynator wielu projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Organizator oraz współorganizator licznych krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych. Autor wielu krajowych i zagranicznych publikacji. Zajmuje się głównie zagadnieniami związanymi z zastosowaniem metod ilościowych oraz narzędzi informatycznych w analizie zjawisk ekonomicznych, ze szczególnym uwzględnieniem metod wielokryterialnych, wielowymiarowej analizy danych, a także technik neuronauki poznawczej w badaniach zachowań społecznych oraz modelowaniu preferencji konsumentów w procesie podejmowania decyzji. Współpracuje z wieloma ośrodkami naukowymi na świecie.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj