KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firme w sieci.

  • Autor: Reed Jon
  • ISBN: 978-83-246-3759-1
  • EAN: 9788324637591
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Helion
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 272
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 33,79
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci. Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet. Zacznij od: zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj