Marketing bankowy
-
Autor: Kolasa Małgorzata
- ISBN: 9788375560862
- EAN: 9788375560862
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.4x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 156
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,90złCena detaliczna: 43,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,90 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:
Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?