KATEGORIE [rozwiń]

Maciej Sasin

Okładka książki Budowanie zaangażowania czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał

59,00 zł 39,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Siła jest w zespole! Uwolnij ją! Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci – entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy – są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie — badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie. Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.. Maciej Sasin — trener, coach i konsultant rozwoju organizacji. Z wykształcenia socjolog i filozof, ukończył podyplomowe studia z psychologii w zarządzaniu. Jest Mistrzem Praktyk NLP i analitykiem transakcyjnym, trenerem i wykładowcą akademickim, a także twórcą autorskich narzędzi do rozwoju strategicznego: Pro Sell Tools, Pro Time Tools, Pro Org Tools. Specjalizuje się w projektach mających zaangażować pracowników w cele organizacji. Jest autorem książek: Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie (Onepress, 2016) oraz Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski (Onepress, 2017). Więcej informacji o autorze znajdziesz na blogu: http://maciejsasin.pl/. Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2018-03-09
Okładka książki Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski

49,00 zł 26,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach. Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools? Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność. Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży. Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe. Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem. Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji. Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta. Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie. Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu. Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system. Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku. Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych. Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.
Okładka książki Efektywny System Pracy czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie

39,90 zł 27,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak skutecznie zapanować nad przeciążeniem informacyjnym? Codziennie pracujemy w informacyjnym i zadaniowym chaosie. Wciąż jesteśmy zasypywani potokiem e-maili, SMS-ów, telefonów, nowych projektów, niecierpiących zwłoki spraw do załatwienia. Nieliczni z nas potrafią udźwignąć to wszystko bez strat dla swojego zdrowia, życia prywatnego i kariery. Reszta cierpi, a niezrealizowane zadania tkwią w naszej pamięci, przytłaczają, zmniejszają efektywność i obniżają kreatywność. Co więcej, stare metody zarządzania czasem nie sprawdzają się w dwudziestym pierwszym wieku. ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. System ten powstał na podstawie osobistego doświadczenia i w związku z pragnieniem przystosowania się do szalonych czasów, w jakich żyjemy. Tworzy go uporządkowany i gotowy do natychmiastowego zastosowania zbiór najlepszych praktyk związanych z efektywnością osobistą, które dotąd rozproszone były w różnych dziedzinach zarządzania. W tej książce znajdziesz użyteczne wskazówki dotyczące organizacji czasu, przydatne aplikacje i proste pomysły na zarządzanie spływającymi informacjami oraz bieżącymi zadaniami — wszystko w duchu wielokrotnie sprawdzonej metody kaizen i w odpowiedzi na największą bolączkę pracownika XXI wieku: konieczność zoptymalizowania własnej efektywności. Efektem zbudowania ESP ma być większa satysfakcja z życia osobistego i zawodowego, a czas, który uda się dzięki niemu wygospodarować, możesz wykorzystać tak, jak chcesz. Niekoniecznie na dodatkową pracę.
Okładka książki Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał

49,00 zł 33,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zarządzanie przez zaangażowanie Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca. Jeśli jesteś menedżerem, wiesz pewnie, że bardzo rzadko spotyka się ludzi, którzy potrafią motywować się sami. Obowiązek budowania zaangażowania wśród członków Twojego zespołu spoczywa na... Tobie, choć powinien Cię w tym wspierać dział HR. Dlatego to właśnie Wy — Ty i specjaliści z HR — powinniście przeczytać tę książkę. Problemy poruszone w niniejszym poradniku są autentyczne — składają się na nie pozytywne i negatywne doświadczenia osób, które autor miał przywilej szkolić w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Podczas szkoleń pracownicy otwierają się i mówią o tym, co dzieje się w organizacji, czasem wprost i bez ogródek. Innym ważnym źródłem informacji zawartych w tej publikacji jest kuchnia. Tak, kuchnia... W firmowej kuchni w trakcie przerwy na kawę można dowiedzieć się wiele o życiu i bolączkach zawodowych różnych osób. Autor słuchał, notował, myślał nad tym, gdzie leży problem. Doszedł do wniosku, że jest nim brak autentycznego zaangażowania w pracę. Zebrał i opisał sposoby na to, jak zmienić ten niekorzystny dla firm stan rzeczy.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj