KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Gwoździem w mózg

Gwoździem w mózg

Felietony marketingowe

  • ISBN: 978-83-63566-83-8
  • EAN: 9788363566838
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Słowa i Myśli
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 162
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 14,85
     zł
    Cena detaliczna:  27,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,85
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj