KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

Ocena i kierunki doskonalenia

  • ISBN: 978-83-9458-750-5
  • EAN: 9788394587505
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Rozpisani.pl
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 226
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 49,60
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,60
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj