KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy

Uwarunkowania, procesy, pomiar

  • ISBN: 9788375257472
  • EAN: 9788375257472
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Format: 16,5x24 cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 252
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 25,67
     zł
    Cena detaliczna:  33,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,67
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj