Dobre Książki

Pomoc

 

Jaki jest numer konta na który mogę zrobić przelew za zamówienie?

 

Nasz Nr Konta: PKO BP 26 1020 3352 0000 1202 0169 2169

SWIFT/BIC: BPKOPLPW

 

Jak można zmienić zawartość koszyka?

W każdej chwili klikając napis Koszyk, możesz zmienić liczbę zamawianych książek, usunąć niektóre z nich oraz zobaczyć aktualną wartość zamówienia. Aby usunąć wybraną książkę z koszyka kliknij Usuń obok usuwanej książki. Aby zmienić ilość zamawianych książek wpisz odpowiednią liczbę w kolumnie Ilość i naciśnij ENTER.

 

Jak składać zamówienie?
Gdy masz już w koszyku wszystkie interesujące Cię książki, kliknij przycisk Koszyk i wybierz opcję Zamów. Ukaże się lista zamawianych książek wraz z ich wartością, a poniżej formularz do wypełnienia. Po podaniu swoich danych naciśnij przycisk Zamawiam.

 

Co zrobić jeżeli nie mogę złożyć zamówienia ?
Jeżeli pojawiły się problemy ze złożeniem zmówienia prosimy wówczas o kontakt telefoniczny z obsługą księgarni pod numerem telefonu 042 676 49 59 do godziny 15:00. Bądz poprzez e-mail: listy@dobreksiazki.pl.

 

W jakich godzinach można składać zamówienie?
Nasza księgarnia jest otwarta przez całą dobę, 365 dni w roku. W związku z tym również przez całą dobę można składać zamówienia. Jednak dział wysyłki, który zajmuje się realizacją zleceń pracuje od 8:00 do 16:00 we wszystkie dni robocze.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówiona książka zostanie dostarczona maksymalnie w ciągu 14 dni. 
Czas dostawy zależy od wybranej formy płatności. Jeżeli wypełniając zamówienie, zdecydują się Państwo na dostawę Pocztą i wybierzcie formę wysyłki za pobraniem wówczas artykuły zostaną wysłane do Państwa następnego dnia od daty złożonego zamówienia. W przypadku zamówień bez pobrania (płatne przelewem) zamówione artykuły zostaną wysłane do Państwa w dniu odnotowania wpłaty na konto księgarni. Zamówienie Priorytetowe jest realizowane tego samego dnia jeżeli zostanie złożone do godziny 12:00 i zostanie potwierdzone przez obsługę księgarni za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie. Aby przyśpieszyć realizacje zamówienia prosimy o podanie w arkuszu zamówień adresu e-mailowego lub numeru telefonu pod którym możemy się z Państwa skontaktować celem poinformowania na jakim etapie jest realizacja zamówienia czy wszystkie artykuły są dostępne i jaki jest przewidywany czas realizacji zamówienia.

Zamówione książki można odebrać bezpośrednio w naszej siedzibie - firma ESSE Sp z o.o. - mieszcząca się na ulicy Krokusowej 3 w Łodzi.

 

Jakie są koszty wysyłki i kto je pokrywa?
Szczegółową tabelę znadziesz na stronie Koszty wysyłki.

 

Czy można zwrócić zamówioną książkę?

Klient ma prawo do dokonania zwrotu kupionego towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

 

Co zrobić jeżeli książka jest uszkodzona?
Wszystkie zakupione w towary objęte są rękojmią. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu paczki Klient wykryje uszkodzenia na towarze, może odesłać przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru. Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć dokument zwrotu towaru. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem e-maila, poczty tradycyjnej lub telefonicznie. ESSE Sp. z o.o. zobowiązuje się do wymiany produktu na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, do zwrotu pieniędzy w terminie do 5 dni od otrzymania przesyłki. Koszt opłaty pocztowej zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.