Dobre Książki

Kuchnia tajska

24,50 zł 21,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kuchnia tajska kojarzy się nam z egzotyką. Zwłaszcza, że zgłębiając jej tajniki można się dowiedzieć, jak smakują mrówki, koniki polne czy szarańcza! Tajska sztuka kulinarna uznawana jest za jedną z najbardziej oryginalnych kuchni świata. Jej symbolem jest curry, podstawowym składnikiem ryż, a tajemnicę smaku stanowią lokalne, najostrzejsze na świecie przyprawy. Komponując je z wieprzowiną, mięsem drobiowym czy różnorodnością owoców morza, otrzymujemy całe bogactwo egzotycznych smaków i kolorów. Charakterystyczna dla kuchni tajskiej jest również dbałość o równowagę między pięcioma podstawowymi smakami. A łączenie lokalnych składników z pochodzącymi z innych stron świata pozwala tworzyć dania niezwykłe, co umożliwiają przepisy zebrane w tej książce. Warto spróbować!
Wina i nalewki dla każdego

15,00 zł 13,42 zł


Miętówka, pieprzówka, cytrynówka... Któż z nas nie widział w babcinym kredensie stylowych karafek ze smacznymi, ziołowymi nalewkami o intensywnych kolorach? Któż z nas nie próbował na strychu, ukradkiem, w wielkiej tajemnicym, aromatycznego dziadkowego winka? Kogo z nas wreszcie nie wzmacniano i leczono nalewką czosnkową czy sokiem malinowym? To były czasy! Z pewnością warto i można chociaż w części do nich powrócić! Wystarczy trochę owoców, nieco ziół oraz cukru, duże szklane naczynie, sprawdzona receptura i szczypta słonecznych dni (uśmiechy też mile widziane). Prezentowana Państwu książka Teresy Stąpór Wina i nalewki dla każdego gwarantuje spełnienie tylko jednego, ale najważniejszego z powyższych warunków - zawiera znane od wieków, przez pokolenia doskonalone przepisy na niepowtarzalne w smaku, zapachu i barwie domowe nalewki oraz wina. Reszta należy do Państwa, a więc - do pracy!
Postawa mimika gest z elementami komunikowania niewerbalnego w biznesie i w Internecie

15,00 zł 13,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania dziejów człowiek próbuje znaleźć złotą regułę na opis swojego zachowania oraz wyrażania swych uczuć. Niewerbalny sposób komunikowania towarzyszy mu od zawsze. A nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach znajomość mowy ciała to wręcz konieczność! Z tego powodu Lech Tkaczyk przygotował świetny, bo zwięzły, konkretny i przejrzysty przewodnik po świecie komunikacji niewerbalnej. Dowiedzieć się z niego można, co zdradzają oczy, jak trzymać ręce, czym się różni strefa intymna od osobistej, jakie szanse na sukces ma menedżer niepotrafiący utrzymać porządku na swoim biurku itd. W XXI wieku każdy musi zdawać sobie sprawę z potęgi sygnałów wysyłanych przez ciało, dlatego książka ta powinna się znaleźć w każdej biblioteczce!
Dieta funkcjonalna

27,00 zł 22,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dieta Funkcjonalna Lecha Tkaczyka (DFLT) wprowadza zupełnie nowatorski sposób odżywiania. Opiera się na dodawaniu do zwyczajnych (ale przygotowanych zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia) posiłków leczniczych ziół przyprawowych. Jest zatem niekłopotliwa i niedroga, a systematycznie jej stosowanie przynosi wiele korzyści, takich jak spowolnienie procesów starzenia, poprawa witalności, ograniczenie negatywnych skutków stresu i ? co najważniejsze ? zintensyfikowanie procesu leczenia wielu schorzeń. "Dieta funkcjonalna. Samoleczenie ziołami w kuchni" to publikacja twórcy Diety funkcjonalnej. A któż nie przedstawi lepiej założeń niż sam autor? Największym atutem tej pracy jest podział ziół przyprawowych ze względu na ich właściwości lecznicze. Poza tym książka ta opisuje dokładnie zasady przygotowywania zdrowotnych posiłków, przybliża wiele ciekawych, a zapomnianych ziół przyprawowych, charakteryzuje mieszanki i herbaty skomponowane zgodnie z zaleceniami DFLT (pozbawione wszelkiego typu wzmacniaczy smaku i aromatu, sztucznych barwników etc.).
Modlitwy do Błogosławionego Jana Pawła II

12,00 zł 10,74 zł


Modlitwa o wstawiennictwo, byśmy nie błądzili w naszej drodze do Boga Modlitwa za rodzinę Modlitwa o błogosławieństwo w pracy Modlitwa o uzdrowienie dziecka z choroby Modlitwa o przebaczenie Modlitwa o dobrego męża Modlitwa małżeńska zagrożona rozbiciem
Modlitwy do Jana Pawła II

19,00 zł 17,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Święty Janie Pawle II, przebywasz w niebie razem z Bogiem Ojcem, Jezusem Chrystusem i Duchem Duchem Świętym oraz aniołami. Mogę więc modlić się i prosić o Twoje wstawiennictwo, byś moje modlitwy i prośby w nich zawarte przedstawił bezpośrednio Trójcy Świętej. To dla mnie bardzo ważne, bo czuję, że mnie rozumiesz. Rozumiesz moje ludzkie problemy, którymi codzienne obdarza mnie Bóg. Rozumiesz, że nie zawsze radzę sobie z codziennością, natłokiem spraw, które powinienem załatwić, że bywam zmęczony do granic wytrzymałości i że zaczynam mieć wszystkiego dość, a nawet złorzeczę Panu Bogu, że mnie tak doświadcza, że ludzie wokół mnie są Judaszami. I jest mi z tym źle. Święty Janie Pawle II, tu - na ziemi, byłeś tak jak i ja człowiekiem. Pan Bóg także zsyłał na Ciebie codzienne zmartwienia, a nawet szatan pod postacią zamachowca chciał Ci odebrać życie strzelając do Ciebie. Chorowałeś i znosiłeś wszelkie niewygody z tym związane. Myślę, że tak jak i ja, czułeś smutek, samotność, zwątpienie i zadawałeś sobie pytanie, dlaczego Bóg Ciebie i wybrał i tak doświadcza. Wiem, że wokół Ciebie też czyhali Judasze, gotowi wydać Cię szatanowi za 30 przysłowiowych srebrników. A gdy byłeś Papieżem chcieli poznać Twoje myśli i zamiary. Nawet gdy umierałeś i kazałeś zniszczyć swoje notatki, najbliższe Ci osoby nie wykonały tego polecenia. Otaczali Cię różni ludzie - i dobrzy apostołowie i Judasze. Jednak Ty swoją postawą zawsze, nawet w godzinie śmierci, pokazywałeś wszystkim, Judaszom także, jak przezwyciężać chorobę, ból fizyczny i duchowy. Jak ofiarować Bogu swoje cierpienie na jego chwałę, jak budować w sobie człowieczeństwo, jednocześnie nie złorzecząc Panu i wybaczając wszystkim zło, które Ci uczyniono za życia...
Postawa, mimika, gest

15,00 zł 13,42 zł


Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania dziejów człowiek próbuje znaleźć złotą regułę na opis swojego zachowania oraz wyrażania swych uczuć. Niewerbalny sposób komunikowania towarzyszy mu od zawsze. A nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach znajomość mowy ciała to wręcz konieczność! Z tego powodu Lech Tkaczyk przygotował świetny, bo zwięzły, konkretny i przejrzysty przewodnik po świecie komunikacji niewerbalnej. Dowiedzieć się z niego można, co zdradzają oczy, jak trzymać ręce, czym się różni strefa intymna od osobistej, jakie szanse na sukces ma menedżer niepotrafiący utrzymać porządku na swoim biurku itd. W XXI wieku każdy musi zdawać sobie sprawę z potęgi sygnałów wysyłanych przez ciało, dlatego książka ta powinna się znaleźć w każdej biblioteczce! Fragment Książki Zęby Zęby drobne, regularnie ułożone - dobre zdrowie i pozytywne cechy charakteru. Białe, duże zęby - lubowanie się w zmysłowych rozkoszach. Zęby wydatne - szorstkość charakteru, egoizm i skłonność do czczej gadaniny. Zęby skierowane do wewnątrz - duża intuicja i praktyczne podejście do życia. Zęby proste - zrównoważenie i cierpliwość. Zęby małe, próchnicze i ruszające się - chory żołądek oraz wyczerpanie fizyczne i umysłowe wskutek zbyt intensywnego życia seksualnego. Duże zepsute zęby - wyczerpanie fizyczne i stępienie zdolności umysłowych.Postawa, mimika, gest Spis Treści: Wstęp Co to jest porozumiewanie się? Rozdział I Mimika twarzy Rozdział II Kinezj etyka Rozdział III Proksemika Rozdział IV Parajęzyk (paralanguage) Maski i maskarady. O trudności kłamania ciałem
Dieta funkcjonalna. Leczenie ziołami w kuchni

29,00 zł 24,50 zł


Największym atutem tej książki jest podział ziół przyprawowych ze względu na ich właściwości lecznicze, oraz to, że Autor opisuje dokładnie zasady przygotowywania zdrowotnych posiłków, przybliża wiele ciekawych, a zapomnianych ziół przyprawowych, charakteryzuje mieszanki i herbaty skomponowane zgodnie z zaleceniami DFLT.
Lecznicza moc kamieni

27,00 zł 22,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nie trzeba nikogo przekonywać, że zdrowie jest najwyższą wartością - daje nam radość życia, chęć do pracy. Dlaczego więc nie zadbać o swoje zdrowie samemu, stosując znaną od wieków litoterapię - naukę wykorzystująca lecznicze właściwości kamieni. Sięgnął do niej autor, Lech Tkaczyk, łącząc w swojej metodzie wiedzę europejską z częścią filozofii i medycyny wschodniej. Biotermiczna metoda leczenia kamieniami (metoda BTL) polega na działaniu na biopole organizmu człowieka wzmocnionym, leczniczym promieniowaniem, otrzymanym w wyniku masażu ciepłymi, lekko podgrzewanymi kamieni. Łączy się ją z innymi naturalnymi metodami leczenia,jak aromaterapia, ziołolecznictwo czy bioterapia. W książce, oprócz przedstawienia samej metody, autor opisał właściwości lecznicze i magiczne najbardziej znanych kamieni półszlachetnych, kanały energetyczne człowieka (czakramy) oraz oczyszczające i energetyzujące je kamienie, a także sposoby walki z nadwagą oraz nałogiem palenia za pomocą metody leczenia kamieniami. Ponadto, w wielu zestawieniach tabelarycznych zawarte są interesujące informacje na temat schorzeń i działających na nie kamieni leczniczych, oraz znaków zodiaku i przynależnych im kamieni.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wied.

39,00 zł 29,44 zł


Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują: Silna marka Strategia komunikacji marki Identyfikacja wizualna Nowy marketing Case studies Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić! Paweł Tkaczyk sam osobie mówi, że „zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi, nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak„Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast„Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy„B"... Fragment książki „Zakamarki Marki” Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? Kiedy idziesz do sklepu po kurtkę na zimę, możesz ją przed zakupem wziąć do ręki, obejrzeć z każdej strony, przymierzyć. Na własnej skórze poczujesz, czy jest ciepła i czy spełnia swoją funkcję. Jeśli przy wyborze kierujesz się tylko racjonalnymi kryteriami, wizerunek marki producenta kurtki nie ma wielkiego znaczenia. No, chyba że chcesz kurtkę, której będą Ci zazdrościć koledzy i koleżanki. Wtedy to, czy jest ciepła, zejdzie na dalszy plan, a na pierwszy wysunie się marka. Jednak są branże, w których wizerunek to praktycznie wszystko, co dana firma posiada. Adwokat zwykle nie chwali się listą referencyjną swoich klientów, a zawodowa etyka zabrania mu wszelkich form reklamy. Life coach (z ang. osobisty mentor) również musi polegać na wrażeniu, jakie zrobi na swoich potencjalnych klientach — bo kombinacja tego wrażenia i wiedzy (której przecież nie widać na pierwszy rzut oka) stanowi o jego wartości. Trzeba pamiętać, że w takiej sytuacji sukces rynkowy jest wypadkową wizerunku i reputacji — o ile budowanie pierwszego z tych elementów możesz powierzyć ekspertom, o tyle drugi, w dobie dominacji internetu i marketingu szeptanego, zależy przede wszystkim od opinii klientów — tych usatysfakcjonowanych współpracą z Tobą, ale również tych niezadowolonych. Dlatego warto trzymać rękę na pulsie i regularnie sprawdzać komentarze na swój temat zamieszczane na forach, blogach czy specjalistycznych portalach, a także słuchać opinii o własnej firmie. A to wszystko, żeby mieć świadomość, co w odczuciach klientów jest Twoją mocną stroną, a co trzeba usprawnić, zmodyfikować. Wsłuchaj się w głos konsumentów, a będziesz wiedział, jak dbać o reputację. Wstęp (7) Rozdział I. Silna marka (9) Marka to wizerunek, a nie logo! (10) Strategia marki (14) Budowanie marki: podstawy (18) Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści (21) Czym jest wartość produktu? (24) Czy marka musi być prawdziwa? (27) Ile jest marki w Twojej marce? (29) Przewaga konkurencyjna (32) Czy Twoja marka się wybija? (34) Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37) Rozszerzanie marki: tak, ale z głową (40) Co-branding, czyli łączenie marek (43) Marka korporacyjna (46) Struktura marek w Twojej firmie (49) Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53) Jak marka nauczyła się mówić (54) Głębia marki (57) Punkty styczności z marką (59) Pozycjonowanie marki (61) O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64) Naming. Co musisz wiedzieć? (66) W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71) Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75) Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80) Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82) Klient pośredni i bezpośredni (86) Strategia Księżyca (89) Test Sinatry (91) Emocje w reklamie (94) Rebranding - po co i komu? (96) Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99) Symbolika logotypu (100) Jak zaprojektować dobre logo? (104) Skuteczna ulotka reklamowa (108) Efektywny folder i broszura reklamowa (111) Kosmetyka dokumentów firmowych (115) Lepsza witryna internetowa (118) Kreatywna wizytówka (120) Spójny wizerunek firmy (123) Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125) Projektowanie doświadczenia (127) Rozdział IV. Relacja klient - marka (129) Czego boją się klienci? (130) Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? (132) Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę (136) Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139) O zadowoleniu klientów (142) Koszt zdobycia klienta (145) Rozdział V. Nowy marketing (147) Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW (148) Zadbaj o swój newsletter (151) Blog firmowy jako narzędzie marketingowe (155) Blogi wychodzą z komputera (158) O płaceniu za informacje w internecie (160) E-commerce idzie w stronę społeczności? (163) Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165) Po co Ci strategia social media? (168) Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki (172) Brandjack, konsument przejmuje markę (175) Brandowanie przyszłości (179) Grywalizacja (184) Rozdział VI. Case study (191) Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192) Rebranding IGAZ (194) Tiry na tory - marka akcji społecznej (197) Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu (200) Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę (204) Marketing mobilny - geolokalizacja (209)
Słowniczek gwary uczniowskiej

9,90 zł 8,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Słownik jest zbiorem grepsów, jakimi posługuje się młodzież. Cały "myk" polega na tym, że nie potrafią ich zrozumieć dorośli. To właśnie jest takie fajne w tej książce. Można sobie robić jaja, dawać znaki, sygnały, a nawet opowiadać całe historie tym zaszyfrowanym, uczniowskim kodem. Słowniczek gwary uczniowskiej zawiera bowiem mnóstwo nieprzyzwoitych wprost przekłamań, zapożyczeń, przekrętów. Pełno w nim wszystkiego, co drażni uszy niczego nieświadomych dorosłych i sprowadza na mówiących potoki żarliwych upomnień, "nawracania", pouczania. Jednak to jest właśnie pożywką dla slangu uczniowskiego. Zawsze można liczyć na nieustępliwość i kreatywność młodego pokolenia, jeśli chodzi o jego obronę i tworzenie coraz zabawniejszych powiedzonek. Słownik ten zawiera właśnie "dorobek artystyczny" kilku pokoleń młodych buntowników. Poznawanie go, porównywanie z własną wiedzą i doświadczeniem może być nie tylko świetną zabawą, ale też zjednoczeniem sił w walce z oporem stawianym przez dorosłych:-).
Zakamarki marki. Rzeczy, o których...audiobook

29,90 zł 25,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.  
GRYWALIZACJA. Jak zastosować...audiobook

29,90 zł 25,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!  
Program kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w okresie wczesnoszkolnym

8,40 zł 7,52 zł


[Z recenzji prof. M. Zaorskiej] Książkę postrzegam jako bardzo wartościową propozycję metodycznych rozwiązań na rzecz wspomagania rozwoju i ewentualnej korektury pojęć społeczno-przyrodniczych u uczniów klas młodszych z lekką niepełnosprawnością intelektualną, ale nie tylko. Może ona również stanowić interesującą wskazówkę dla nauczycieli zajmujących się działalnością stymulacyjno-reedukacyjną w pracy z dziećmi z szeroko rozumianymi zaburzeniami rozwojowymi.
Oto jest głowa Franczaka

29,90 zł 25,26 zł


Publikacja przybliża postać Józefa Franczaka, pseudonim ,,Laluś” (1918-1963), żołnierza przedwojennej żandarmerii, walczącego w szeregach Armii Krajowej, a potem w powojennym, niepodległościowym podziemiu antykomunistycznym. Przed Niemcami, Sowietami i organami bezpieczeństwa PRL ukrywał się w sumie 24 lata. Nigdy się nie ujawnił, nie ufał komunistycznej władzy, zwalczał ją zbrojnie do końca. Na skutek donosu, osamotniony i osaczony, zginął z bronią w ręku od kul funkcjonariuszy SB i ZOMO 21 października 1963 r. Po śmierci – czy to w akcie zemsty, czy upokorzenia – ciało Franczaka zostało pozbawione głowy. Jego czaszkę odnaleziono po 50 z górą latach… Odnalezienie czaszki Józefa Franczaka na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie pod koniec 2014 r., będące efektem śledztwa podjętego w 2007 r. przez IPN, jest punktem wyjścia fabuły. Komiks jest fabularyzowaną wersją wydarzeń, opierającą się na najnowszych badaniach i najistotniejszych wątkach autentycznej historii. Opisując najważniejsze zdarzenia z życia bohatera, autorzy dociekają motywów, jakie nim powodowały, próbują ustalić co kierowało jego decyzjami i jak wpływało na tak radykalną postawę. Publikacja oprócz samego komiksu zawiera też część opisową złożoną z tekstu zawierającego informacje o działalności Józefa ,,Lalusia” Franczaka oraz zdjęcia archiwalne.
Kici kici Poradnik miłośnika kota

9,90 zł 8,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy kot bardzo wiele potrafi przekazać swym zachowaniem, ruchami ciała, błyskiem w oku i codzienną porcją pieszczot. Pytania i odpowiedzi zawarte w tym poradniku z pewnością pozwolą troskliwym właścicielom słyszeć od ich ulubieńców częste i szczere mrmrmr...
Mini Leksykon slangu dla nastolatków

9,90 zł 8,86 zł


Leksykon slangu dla nastolatków jest zbiorem grepsów, jakimi posługuje się młodzież zarówna na co dzień w szkole i na ulicy, jak i w Internecie. Cały dowcip polega na tym, że slangu młodych ludzi nie potrafią zrozumieć dorośli. Ale bywa, że i młodzież ma z nowomową swoich rówieśników problem. Dlatego książka jest kierowana nie tylko do młodzieży, ale i do dorosłych, którzy chcą zrozumieć język swoich dzieci. Leksykon to nie słodka książeczka. Zawiera też słowa mocne, dosadne, nieprzyzwoite. Pełno tu zapożyczeń, przekrętów, makaronizmów. Młodzież daje sobie znaki, sygnały, a nawet opowiada całe historie tym zaszyfrowanym, młodzieżowym slangiem i, o zgrozo, rodzice o tym nie wiedzą. W leksykonie jest wszystko, co drażni uszy niczego nieświadomych dorosłych i sprowadza na mówiących slangiem potoki żarliwych upomnień, nawracania, pouczania. Leksykon jest tylko zagajeniem tematu w dobie wszechobecnego Internetu. Zawsze przecież można liczyć na nieustępliwość i kreatywność młodego pokolenia w tworzeniu nowych wyrazów i powiedzonek wprowadzonych do potocznej mowy w szkole, na ulicy,a ostatnio w sieci. Leksykon slangu dla nastolatków zawiera bogaty dorobek artystyczny kilku pokoleń młodych buntowników. Poznawanie go,porównywanie z własną wiedzą i doświadczeniem,a nawet stosowanie w nastoletnim okresie życia, w przyszłości może nawet okazać się pomocne w walce o piękną polszczyznę, do czego usilnie namawiamy.
Organizacja pracy w hotelarstwie cz 1 REA-WSiP

32,60 zł 28,36 zł


Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie ,,technik hotelarstwa"". Materiał podzielono na dwie części.W części 1. zaprezentowano ogólne wiadomości o historii hotelarstwa na świecie i w Polsce z akcentem położonym na nowoczesne kierunki rozwoju, zaprezentowano sylwetkę hotelarza, uwzględniając jego predyspozycje psychiczne, umiejętności komunikowania się oraz postępowanie zgodne z zasadami etyki zawodowej. Na szczególną uwagę zasługuje rozdział dotyczący klasyfikacji i wymogów kategoryzacyjnych obiektów hotelarskich w Polsce i Europie. Omówiono ważniejsze organizacje działające w hotelarstwie, podkreślono znaczenie i możliwości świadczenia usług przez zakłady hotelarskie. W formie schematów i ilustracji pokazano urządzenia i instalacje zgodne z obowiązującymi standardami wyposażenia technicznego zakładu hotelarskiego. Zwrócono uwagę na funkcję zakładu hotelarskiego przyjaznego dla osób niepełnosprawnych.Na końcu każdego rozdziału znajduje się zbiór pytań i zadań o zróżnicowanym stopniu trudności, które uczniowie mogą rozwiązywać indywidualnie lub zespołowo. Podręcznik zawiera liczne ilustracje, tabele i schematy, które ułatwiają przyswajanie wiedzy oraz wzbogacają jego estetykę.W części drugiej omówiono głównie zagadnienia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zakładem hotelarskim według ISO, zasady utrzymania porządku i czystości, funkcjonowanie działu gastronomiihotelowej z uwzględnieniem kontroli jakości żywieniowej zgodnie z zasadami HACCP, współpracę z biurami podróży oraz przedstawiono charakterystykę parterowej części zakładu ze szczególnym uwzględnieniem działu recepcji.Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu ,,technik hotelarstwa"".
Zarządzanie gospodarką finansową zakł. ubezpieczeń

49,90 zł 36,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nowatorskie ujęcie problematyki gospodarki finansowej w powiązaniu z procesami biznesowymi zakładów ubezpieczeń. Autor omawia: strukturę i specyfikę finansów tych przedsiębiorstw; zagadnienia gospodarki finansowej, w tym sprawozdawczość finansową; procesy podstawowe (sprzedaż produktów, ocena realizacji celów finansowych, likwidacja szkód) i pomocnicze (marketing, zarządzanie produktami i siecią sprzedaży, rachunkowość finansowa, działalność inwestycyjna/lokacyjna, rezerwy techniczno-ubezpieczeniowe, reasekuracja ryzyk, obsługa prawna i windykacja należności, zarządzanie zasobami ludzkimi) oraz ich wpływ na wyniki finansowe. Ostatnia część książki dotyczy sytuacji zakładów na krajowym rynku oraz zmian, jakie nastąpią w zakresie wypłacalności po wprowadzeniu dyrektywy Solvency II. Książka zawiera wiele przykładów z praktyki, które ilustrują zasady, metody i narzędzia gospodarowania finansami w zakładach ubezpieczeń majątkowych.
Etnos przebudzony

31,50 zł 24,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Praca będąca rezultatem badań nad stosunkami interetnicznymi, stanem zachowania kultury tradycyjnej i nową świadomością etniczną, prowadzonych na obszarze byłego ZSRR.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka